Každý z nás jednou za život toužil mít svou malou firmu, své logo, svůj životní cíl nebo metu, která by ho vynesla až ke hvězdám. I já jsem vždycky toužila v životě něco dokázat, naučit se, nebo pomáhat i druhým s tím co umím a znám. Někteří, kdo mě znají vědí, že jsem již vydala dvě knihy (další se chystají již brzy) a že vytvářím i projekty spojené s pomocí např. pro nadační fond Pes v Nouzi, kde formou aukci pomáhám získat peníze pro útulkové chlupáče a vymýšlím i zcela novodobé veřejné akce, jako byla vánoční aukce obrazů, které malovali sami chlupáči z útulků (další veřejné tentokráte celorepublikové akce se chystají na léto)

S Ájou Černou, předsedkyní spolku Dočasky.cz – Obrazy z mého projektu, který kreslili sami utulkoví chlupáči “Psí Picasso”

 Ale co vám chci říci, a co nového a dalšího jsem realizovala?

Již před více než 8 lety jsem se věnovala focení (já byla ta za fotoaparátem, před něj se mi moc nechtělo.-)) a vždycky mě fascinovala úprava fotek. Poté jsem poznala svého přítele fotografa a začala se spíše věnovat vizážistice, ale pořád jsem ráda tvořila s fotografiemi koláže, nebo reklamí letáčky. Za posledních více jak deset let jsem se věnovala obchodním dovednostem a získávala profesně i zkušenosti z oblastí médií, a to od tištěných, on-line až po televizní. Mohu říci, že mé nápady či doporučení již pomohly mnohým začínajícím i velkým společnostem. Proto, i na základě naléhání mých nejbližších, se kterými spolupracuji již delší čas, jsem si konečně vytvořila své vlastní stránky, kde vypovídám o všem co umím a znám.

Zde jsou: www.ivana-tremlova.cz

 

 

Fotografie z Autogramiády mé 2 knihy “Česko vaří a pomáhá”

Tvořím pro vás, aneb co tím myslím a jaký je záměr mých stránek?

Na svých stránkách prezentuji jak svou vlastní tvorbu , tak tvorbu o kterou mě požádají koncový zákazníci, podnikatelé, ale i neziskové organizace, pro které je mi ctí tvořit s ještě větší láskou. Vytvářím webové stránky, e-shopová řešení, nejvíce však se klienti hlásí o vlastní autorské logo a také vizitky či letáky, pozvánky či poukázky vice zde: www.ivana-tremlova.cz

Proč – Aneb pomáhám malým a začínajícícm podnikatelům růst!

Tak jako já jsem začínala, ať jako spisovatelka, či autorka projektů pomoci vím, že v začátcích je pro každého velmi důležitá prvotní koncepce, motivace, tak i první dojem z celého konceptu, který se ve Vás tzv.uhnízdí a říká si o realizaci. Pokud na trh jdete s novou značkou, službou a nebo máte naopak něco, co má již každý druhý, ale vy chcete být mezi všemi viditelnější a na prvních místech, k tomu všemu stačí pouze pár triků a maličkostí a vše můžete mít tak, jak si přejete. Stačí si jen společně říct jakou představu máte a mohu Vám pomoci od samého začátku až po realizaci vašich nápadů, plánů či vizí. Sami na mých stránkách vidíte, že ceny za to, že vám pomohu udělat ten první bezstarostný krok do podnikání, nebo realizaci sebevíce bláznivého nápadu jsou naprosto úžasné a o všem se dá dohodnout.

 Co Vám navíc mohu ještě nabídnout, co umím a znám?

Dokáži i větším společnostem či firmám, pokud mají zájem o další finanční rozšíření, navrhnout řešení, které jim přivede nové zákazníky z dalších zdrojů. Co tím je myšleno: Např. pro jeden autosalon, kde jsem pracovala jsem navrhla uplatnění jejich venkovních skladovacích ploch, které byly umístěny v bízkosti nákupního centra a vytvořili jsme na zdi skladových kontejnerů 10 reklamních ploch (čili firmu to nic nestálo, plocha byla jejich, ani nepotřebovala povolení a ještě naopak mnohonásobně získála), důkaz místo slibů.-) zde: REKLAMNÍ PLOCHY ŘÍČANY, navíc pro jejich kamenou prodejnu autopříslušenství jsem realizovala i eshop a ještě vytvořila další spolupráce s dalšími firmami pro jejich rozšíření sortimentu a to opět bez počátečních obřích investic (nemuseli platit velké firmy, které si říkají desetitisícetisíce a jejich investice do e-shopového řešení byla opravdu velmi nízká, oproti výdělkům). Pokud máte zájem, dokaží navrhnout řešení i Vám v době, kdy hledáte další zdroje. Je i možné že, někde ten zdroj prostě není, ale i tak společně můžeme popřemýšlet o možnostech. Navíc znáte to, více hlav a více očí více vymyslí a vidí.

 Kdo je nejlepším prodejcem pro Vaše zákazníky, klienty?

No především jste to Vy sami, vaše přesvedčení, že to co prodáváte nebo doporučujete v rámci svých činností je to to nejlepší pro Vašeho zákazníka, musíte být sami o sobě a svých schopnostech naprosto přesvědčeni, pak se Vám všechny prodeje povedou na jedničku. Důležitou částí je také Vaše prezentace, Váš zjev a Vaše celková prezentace proslovu.  Vytvořte si autorské logo, povzduďte výrazným jednoduchým letákem, věnujte zákazníkům za nákupy ši využívání Vašich služeb dárkové poukazy a vždy mějte po ruce vizitku, kterou zákazník uloží nikoli zahodí. Proto je důležitá i barvenost, soulad a farmonie do vašeho podnikání. 

 

 

Co říci závěrem?

Tvořím pro Vás a pokud potřebujete s čímkoliv poradit, cokoliv vytvořit nebo popostrčit k realizaci Vašeho snu či nápadu, jsem tu pro Vás.

www.ivana-tremlova.cz

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *